Celem kampanii jest kształtowanie świadomości społecznej, zachęcenie do przystosowania wspólnej przestrzeni miejskiej dla dzieci oraz uwrażliwienie społeczeństwa na potrzeby kobiet ciężarnych.
 

KAMPANIA

www.obudzwrazliwosc.pl » podstrony informacyjne


Głównym celem kampanii jest zachęcenie właścicieli firm i szefów instytucji do przystosowania wspólnej przestrzeni miejskiej dla dzieci oraz uwrażliwienie na potrzeby kobiet ciężarnych. Pozwoli to na stworzenie „Miejsc Przyjaznych Dzieciom i kobietom w ciąży”. Firmy, które takie miejsca stworzą, otrzymają specjalny Certyfikat.

Firma czy Instytucja, która chce zgłosić swoją kandydaturę, powinna spełniać określone kryteria:

1. Personel „Miejsca Przyjaznego Dzieciom” powinien być wrażliwy na potrzeby dzieci i kobiet w ciąży oraz reagować w przypadku, gdy otoczenie ich nie respektuje.

2. Certyfikowane miejsce powinno spełniać przynajmniej jedno z wymienionych niżej udogodnień:

a) posiadać kącik zabaw dla dzieci;

b) wyznaczyć kasę pierwszeństwa dla matek z dziećmi i kobiet w ciąży lub, w przypadku małych firm, wywiesić komunikat „Kobiety w ciąży oraz matki z dziećmi obsługiwane są poza kolejnością”;

c) wyznaczyć specjalne miejsce parkingowe, blisko wejścia do danej firmy czy instytucji;

d) posiadać w swojej ofercie tylko zdrowe artykuły spożywcze lub stworzyć taką ofertę, która uwzględnia hasło: „stop cola&chipsy”.

DEKLARACJA - PLIK DO POBRANIA
REGULAMIN - PLIK DO POBRANIA


 

Projekt oraz realizacja Agencja Reklamowa aktywwwni.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.